Product overzicht
AssuPortal was in 2012 de eerste cloudoplossing voor de assurantiebranche en we zijn nog steeds innovatief en flexibel. AssuPortal is niet zomaar een standaard pakket, maar zo ingericht dat we ook in staat zijn invulling te geven aan specifieke wensen en behoeften van onze klanten. Onze oplossing is perfect afgestemd op jouw kantoor. Het pakket wordt continu verder verbeterd en vernieuwd met als doel het dagelijks werk te vereenvoudigen en jouw dienstverlening te verhogen.
Een overzicht van onze functies
Hieronder vind je een beknopt overzicht van de functies van AssuPortal.
Een compleet overzicht van relaties
Met AssuPortal heb je een compleet overzicht van alle polis- en schadedossiers van jouw relaties.
- Organiseer relaties in verschillende relatiegroepen, bijv. om onderscheid te maken tussen zakelijke en particuliere relaties, prospects en inactieve relaties.
- Voeg notities toe aan relaties over telefoongesprekken, afspraken, offertes e.d.
- Beheer persoonsgegevens, adressen, telefoonnummers, emailadressen en bankrekeningen.
- Maak taken aan om je te herinneren aan gemaakte afspraken met een klant of om het polisdossier te controleren.
- Alloceer ingescande documenten snel onder het relatiedossier.
- Archiveer documenten op een eigen bestandsserver, onze cloudopslag of via Google Docs of Microsoft Azure.
Beheer alle polis- en schadedossiers
Gebruik AssuPortal voor een complete dossiervorming:
- Maak losse contracten en pakketpolissen aan en prolongeer deze.
- Voeg objecten, dekkingen en premies toe aan een polis.
- Creëer documenten op basis van voorgedefinieerde (standaard) documenttemplates.
- Exporteer een volledig polisoverzicht naar PDF-formaat voor je klant en print deze uit.
- Maak meldingen van schade en registreer het uitgekeerde schadebedrag.
- Werk de administratie bij via polismutatie- en prolongatieberichten via ADN.
Vergeet niets met de overzichtelijke agenda
- Beheer afspraken en een todo lijst en zorg dat je niets meer vergeet.
- Plan afspraken in met relaties in een digitale agenda.
- Voeg taken toe aan een takenlijsten en ken deze toe aan jezelf of een collega.
- Maak snel taken aan middels voorgedefinieerde standaardtaken, zoals “terugbellen” of “offerte toesturen”.
- Gemaakte uren inboeken voor relaties.
Totaaloverzicht met management dashboards
Het management dashboard kan geheel naar eigen wens ingedeeld worden.
- Maak meerdere dashboards aan met snelkoppelingen, laatst geopende relaties, etc.
- Genereer rapportages van selecties van relaties en contracten en exporteer naar Excel- of CSV-formaat.
- Doorzoek relatie- en contractgegevens middels een uitgebreide zoekfunctie.
Meer geavanceerde functies
- Beheer documenten in AssuPortal en bewerk deze en genereer documenten op basis van standaard sjablonen.
- Prolongeer en factureer de contractpremies en dienstverleningsovereenkomsten.
- Configureer invulvelden voor objecten en dekkingen en pas de formulieren aan naar eigen wens.
- Houd je gewerkte aantal uren/minuten automatisch bij per relatiedossier.
- Maak zelf dashboards met handige overzichten en grafieken.
Ontdek ons complete pakket
Relatiebeheer
Met AssuPortal heb je een compleet overzicht van alle relaties, inclusief persoonsgegevens, adressen, telefoonnummers, emailadressen en bankrekeningen. Organiseer relaties in verschillende relatiegroepen, om bijvoorbeeld onderscheid te maken tussen zakelijke en particuliere relaties, prospects en inactieve relaties. Voeg notities toe aan relaties over telefoongesprekken, afspraken, offertes, etc.
DVO's
Met AssuPortal kan je dienstverleningsovereenkomsten (abonnementen) aanmaken, waarin je kan aangeven welke dienstverlening of het aantal uur per maand, kwartaal of jaar geleverd kan worden, met de bijbehorende tariefstelling.
Volledige polisadministratie
AssuPortal biedt een complete polisadministratie, inclusief het beheer van schadedossiers. Maak schademeldingen aan en registreer het uitgekeerde schadebedrag. Werk je administratie bij via polismutatie- en prolongatieberichten via ADN.
Rapportages
AssuPortal biedt uitgebreide rapportagemogelijkheden, waarmee je inzicht krijgt in de relaties, contracten en schadedossiers. Je kan rapportages genereren van selecties van relaties en contracten en deze exporteren naar Excel- of CSV-formaat. Doorzoek relatie- en contractgegevens en RDW-gegevens van te verzekeren voertuigen middels een snelle zoekmachine.
Prolongeren
Met AssuPortal kan je contracten en polissen eenvoudig prolongeren, en als je zelf incasso’s verstuurd ook factureren. Je Download en verstuur actuele contract- en premieoverzichten naar de relatie.
Koppelingen
AssuPortal kan gekoppeld worden met Solera Time (ABZ STS-berichtendienst) en Aplaza om voor polismutatie- en prolongatieberichten via ADN te verwerken.
- Met de koppeling met de Aplaza DBS-dienst kunnen documenten als polisbladen automatisch opgehaald en verwerkt worden.
Ook wordt er gekoppeld met Risk Verzekeringen (premievergelijking), e-Boekhouden (boekhouding) en Finconnect (formulieren).
Agenda en taken
AssuPortal heeft een handige agenda en takenmodule waarmee je afspraken kunt plannen en taken kunt bijhouden. Afspraken zijn middels iCal te exporteren naar een Agenda-app.
Email archivering
AssuPortal biedt de mogelijkheid te koppelen met Outlook en om email te archiveren. Hierdoor heb je altijd een overzicht van alle email die je hebt ontvangen van relaties.
Urenregistratie
AssuPortal biedt de mogelijkheid om uren te registreren voor relaties. Het aantal gewerkte uren/minuten wordt automatisch bijgehouden bij het openen van een klantdossier. Hierdoor heb je altijd inzicht in de tijd die je hebt besteed aan een relatie.
Documenten genereren
Met AssuPortal kan je documenten genereren op basis van voorgedefinieerde documenttemplates. Dit maakt het mogelijk om snel en eenvoudig professionele documenten te maken, zoals polissen, offertes, schademeldingen en andere overeenkomsten.
Facturatie
AssuPortal biedt uitgebreide facturatiemogelijkheden. Je kan contracten en polissen factureren, zowel automatisch als handmatig. Facturen zijn te exporteren naar PDF, Excel- of CSV-formaat.
Management dashboard
Het management dashboard van AssuPortal biedt een overzicht van alle belangrijke gegevens van jouw organisatie. Deel het dashboard naar eigen wens in en voorzie het van widgets met informatie over relaties, contracten, schadedossiers, rapportages en meer.
Overstappen naar AssuPortal
Gebruikt je op dit moment DIAS / Assistent / Elements / SUPP / OnlinePro of een ander pakket en wil je overstappen naar AssuPortal? Onze programmeurs zijn experts op dit vlak en hebben veel ervaring met het overbruggen van verschillen tussen verschillende systemen.
Voor vele assurantiekantoren zijn al eerder conversies naar AssuPortal uitgevoerd van diverse pakketten, waaronder DIAS, Elements, Assistent, VKG en SUPP.
Veel andere pakketten kunnen gegevens exporteren naar Excel- of CSV-formaat. Al deze gegevens kunnen door ons relatief snel geïmporteerd worden in de AssuPortal database.
Als je wilt overstappen naar AssuPortal, vergeet dan niet jouw dure softwarelicentie op tijd op te zeggen, voordat je er weer een jaar aan vast zit.
Neem contact met ons op voor meer informatie over conversie.